Misschien klinkt het raar maar mijn extrême achtbaan hobby is aan interesse aan het dalen. Hoe ouder ik wordt en hoe meer ik gezien heb
Hoef niet meer elke achtbaan perse gezien of gedaan te hebben en heb ook steeds minder zin om heel ver voor een paar B coasters/parken te ver te reizen en daar veel geld voor neer te tellen.
Tegenwoordig als ik naar parken ga ver weg valt het vaak toch tegen welke Nieuwe achtbanen ik doe op een paar uitzonderingen na dan maar het overgrote gros is tegenwoordig het lange reizen wachten en het vele geld niet meer echt waard.
Zeker na mijn laatste ervaring in Walibi België..
*Stukje gekopieerd uit Baldige bezoekers
kan personeel ook goed je dag verzieken ipv de bezoekers
(Afgelopen zaterdag)
Als je in een 2of 3 talig park nieteens 1 woord Nederlands of Engels spreekt (Walibi België) en klanten bij je eetkraam tergend langzaam bedient terwijl er maar 3 Mensen voor je staan letterlijk langer dan 15 minuten..
Als je dan iets besteld een taco ..kijkt ze je aan alsof ze water zag branden...
revil beker verkopen wat uiteindelijk volgens hun geen revil blijkt te zijn (a4.50) terwijl er in het park wel mee wordt geadverteerd
dan nieteens weten wat je eigenlijk verkoopt .?.
De klanten service/balie je verhaal niet serieus wil nemen en dan niet je netjes je tegemoet wil komen (stuurt u maar een e-mail
dan spreek ik niet meer over bezoekers maar echt over het personeel
Mijn irritatie Niveau en woede stond echter op het punt van ontploffing op dat moment had niet veel meer nodig om die
rode knop nog iets meer in te duwen.
Ben toen daarna ook meteen vertrokken uit het park
Vind het al goed van mezelf dat ik de medewerker(s) zelf niet heb verrot gescholden.. dat zou vroeger wel anders zijn geweest bij mij
----------------------------------------------
Vroeger kwam ik stuiterend terug met een heerlijk gevoel en nu is het vaak ah mooi . daar is de uitgang en ben kapot als ik thuis kom na het douchen vroeg op mijn bed neerplof.
Ik zal heus nog weleens een pretpark opzoeken maar niet meer zoals vroeger.
Hoe kijken jullie andere park fans hiernaar?