Hallo.

Ik ben morgen jarig, en ben van plan een soort toer te maken door nederland, om dan en in toverland en in walibi een paar achtbanen te doen, en dan weer verder te reizen en in de tussentijd wat kermissen te bezoeken.

Echter vind ik over Walibi niets meer op de officiele site over gratis entree op je verjaardag. Dus geldt dit alsnog, en kan ik me gewoon bij de kassa melden met mijn paspoort?

Bij toverland weet ik dat het wel zo werkt, want dat heb ik vorig jaar ook gedaan.

Dus in de hoop dat iemand dit weet voor ik morgen vertrek 🙂

Alvast bedankt!

Alvast gefeliciteerd! Ik kan op de website van Walibi ook niks vinden. Het komt op een aantal andere sites wel terug maar niet op de officiële…

Ik zou dus niet durven zeggen of je gratis binnen mag. Misschien kun je ze morgenvroeg even bellen?

John

Bedankt!

Heb even gekeken, maar ik laat Walibi denk ik sowieso liggen.
    Zou het nog wel kunnen combineren met de kermis in Dronten, maar deze ligt zelf ook al vrij ver van het station.
    En met het oog op de andere kermissen in het land, en de werkzaamheden tussen utrecht en amersfoort op het spoor denk ik dat ik tot een uur of 3 a 4 in toverland blijf, en dan via Tilburg, Arnhem, Amsterdam. Soest en Nijverdal weer terug naar Almelo ga.

Maar bedankt voor het meedenken!

• John vindt dit leuk.