Ik heb even gekeken naar de minimum lengte eisen en die is bij de bestaande Raptors 42 inches, en dat is afgerond 122 cm . Nou heeft Iron Gwazi dit ook en is het bij Untamed waar we met centimeters rekenen en naar beneden afgerond afgerond veilig bevonden en heeft die een minimum lengte van 120.
Als we dan gaan kijken naar hoe deze baan in het aanbod voor families/jeugd is het toch wel weer wat interessanter, want vanaf 120 zijn de enige grote achtbanen die je kan doen namelijk Untamed, Speed of Sound en de Xpress, de andere 3 hebben een lengte eis van 140.
Kijkend naar leeftijd is het ongeveer gemiddeld rond 6/7 dat kinderen rond de 120 lang zijn (dit verteld Google mij, voordat ik hierop reacties van ouders over krijg).
Dat maakt het dan voor een gezin met kinderen in groep 3 (even om een beeld te schetsen over hoe jong/klein we het hebben) een interessante toevoeging want het is een nieuwe achtbaan waar die kids in mogen.
Had ik liever een achtbaan met lengte eisen zoals drako gezien? Ja zeker, maar kijkend naar het aanbod en de mogelijke lengte eis snap ik wat meer de toevoeging van deze baan in het park.