Loekiloeki Marvin Er is ook horeca in dit gebied aangekondigd, ik denk dat de fundering nabij Goliath daarvoor is Ik denk dat het oude spookhuis hiervoor gebruikt gaat worden. Dat staat nog steeds overeind met wat aanpassingen.
scagen Loekiloeki dit lijkt mij ook aannemelijker. De reden dat ik vermoed dat we het station gaan krijgen bij de bodem van goliath is ook (als je kijkt naar de vorige foto die bullgod heeft gedeeld) omdat je duidelijk footers in aanbouw/bekisting voor footers in lijn met dit gebouw ziet aan beide zijde.
Thijskt Walibi holland laat nu eindelijk iets weten over de komst van de nieuwe achtbanen of toch niet 🙂
Philosopher Nieuwe Raptor-track is gezien bij de RMC-fabriek.. Gaan deze baandelen naar Walibi Holland?
scagen Philosopher als je onder de vrachtwagen op de achtergrond door kijkt zie je naast nog meer groene track delen ook blauwe track delen in de kleur blauw die we in walibi al hebben gezien. Dat lijkt voor mij de bevestiging dat dit voor walibi is, anders zou het onlogisch zijn ze zo door elkaar te leggen 🙂
The_Bullgod Liampie de naamgeving wisten we niet en ook dit kan gewoon door fans bedacht zijn. Maar we weten al wel dat 1 een thrillcoaster zal worden en de andere een familie baantje.
BasD Liampie Ik gok dat het gewoon een door een fan bedachte manier is om aan te geven dat de 1 familiegeorienteerd wordt en de ander thrill. Ik vond het eerlijk gezegd wel een leuke vondst.
Quefox_ Liampie beetje late reactie, maar was dit niet gewoon de werktitel van het project? Of is dat iets wat ik ongemerkt zelf heb verzonnen?
StefanV scagen Ik denk ook dat dat is waar die pijl op de afbeelding naartoe wijst. En daarmee dus inderdaad het bewijs is dat dit delen zijn voor in de polder...
scagen Nou het is inderdaad voor walibi want beide kleuren track zijn inmiddels ook gespot in het park: https://www.looopings.nl/weblog/26397/Ze-zijn-er-baandelen-van-nieuwe-Walibi-coaster-aangekomen-in-Nederland.html?fbclid=IwY2xjawEglm9leHRuA2FlbQIxMQABHcKVjQG_ZaUyTPkZ2mFv54mGu23iP0b5mWAH-2LYV7hT0bGFWFfzpJMWNw_aem_B0SSkwbdsPkGm7T1xXJLBA
JerryBubbles Doet me aan max en moritz denken, maar ook aan twisted colossus. Groen en blauw passen wel mooi bij elkaar (de natuur en de lucht) dus ik snap het wel.
Taronco Tof dat we ook nog zo weinig weten van de banen en het daardoor extra leuk blijft elke vooruitgang te bekijken. Ben heel benieuwd naar het thema. Wordt dit een nieuw gebied of bij Speed Zone of Exotic getrokken?
celebrate1st Ben ik persoonlijk ook erg blij mee. Dat we zo weinig weten over de twee banen. Interessant om te volgend. Als deze klaar zijn en al een tijdje goed draaien wordt zeker een bezoekje ingepland naar Walibi.