Ik denk niet dat dit een slimme zet is voor dit park. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik sinds vorig jaar het park eigenlijk oversla ook al woon ik slechts op 20 min rijden.
Het park mist gewoon teveel dingen, zoals fatsoenlijk aantal fill rides / flat rides (zeker met die virtuele wachtrij erbij).
Trills hebben ze in mijn ogen wel redelijk genoeg, hoewel goliath en Express natuurlijk voelbaar ouder worden.
Ik denk vooral dat ze echt meer moeten gaan focussen op goede flat rides, meer sfeer in het park en een betere samenhang van alles. Misschien ook iets beter onderhoud bij sommige rides zodat er minder downtime is...
En Asjeblieft minder focus op dat hele halloween, ik snap dat het een cash cow is voor ze, maar we hebben het over 3 weken per jaar waar echt bijna 30% van hun park de rest van het jaar niet voor gebruikt wordt omdat ze zo nodig een spookhuisje willen hebben... (sorry ik heb echt niks met dat hele halloween)
Maar zo'n single rail van RMC, ja het is leuk om in de buurt te hebben. Zeker omdat die dan praktisch naast Untamed staat wat onze andere RMC baan is in de buurt. En ja als die opent zal ik zeker wel gaan kijken en rijden. Maar Walibi moet echt stevig aan de bak om echt weer een goed park te worden in plaats van het bij elkaar geraapte zooitje attracties dat het nu is.