Gisteren weer een lekker dagje Walibi gedaan & vond de wachttijden voor YoY opnieuw weer meevallen vooral de Chill kant was het vrij rustig, de rij was bij Thrill een stuk langer dan bij Chill de mobiele wc's die vorige week er stonden zijn allemaal weg gehaald en het gebied begint al beetje groener te worden.
YoY ging op de dag even tijdelijk dicht kreeg wel een compensatie ticket van de medewerker die ik kon gebruiken in de fast lane rij bij andere coasters of gewoon bij YoY om sneller aan de beurt te komen, wat ik merkte is eenmaal dat deze raptors goed zijn opgewarmd gaan ze echt knetterhard over de baan vooral de Chill kant zijn de airtime momenten een stuk intenser geworden.
Ook paar keer Untamed gedaan om vergelijking te maken tussen beide RMC's, Untamed blijft wel een stuk intenser dan YoY de airtime momenten zijn ook een stuk krachtiger dan op YoY. Toch vindt ik YoY mooier dan Untamed gewoon de dualing effect plus de interactie die YoY geeft is het toch een compleet andere rit beleving plus de beugel systeem op YoY vindt ik persoonlijk veel fijner dan op Untamed.