Eftelflags Ha tof! Heel gaaf om te zien. Slim om zowel front- als backseat te filmen. Wat me opvalt is allereerst de ellenlange lifthill. Die had toch wel een tandje sneller gekund? 45 seconden van vertrek uit station tot de top van de lifthill vind ik lang, zeker gelet op de toch al absurd lage capaciteit van deze banen.
Positiever ben ik over de rit die daarna volgt. Beide banen lijken me heel leuk! Op basis van de eerste aankondigingen leek de chill-baan me een beetje suf, maar daar kom ik steeds meer op terug. Ik ben benieuwd hoe de ervaring is als je er echt in zit, maar hij lijkt niet zo veel onder te doen voor de thrill-versie. Hij heeft alleen geen inversies. De banen lijken ook allebei niet zo snel maar ik heb dat gevoel wel vaker gehad bij onrides, terwijl met de wind in je haren het toch heel anders voelt.
Wat ik nog het leukste vind: het is heel knap ontworpen want er is ontzettend veel interactie in de baan. Vooral op de backseat-video's zie je dat heel goed en het lijkt echt toegevoegde waarde te hebben voor de rit. Als je zelf in het karretje zit draai je natuurlijk je hoofd mee en heb je een veel breder blikveld, maar ik kan me best voorstellen dat dit reden is om een stoeltje achterin de trein te prefereren boven een stoel meer vooraan.