Gisteren Walibi bezocht, met name voor YoY.
De ongemakkelijke zithouding had ik niet zo'n last van, maar ik stootte me dan bij de eerste keer met uitstappen weer rottig tegen de punt van de beugel..
Er waren nog veel storingen en dat kun je op zich verwachten van een nieuwe achtbaan, maar het was toch opvallend dat we 3 keer in het gebied van YoY zijn geweest, en alleen de laatste keer niet ten minste een van de banen in storing gezien.
Ook was duidelijk dat ze nog niet vaak hadden gewerkt met mensen die gebruik maken van een baby-switch. Nu hadden wij als groep meer dan genoeg tijd dat het niet echt uit maakte, maar het is toch jammer.
Dan de banen zelf. Die waren echt wel leuk, en een mooie aanwinst voor het park. De interactie tussen de twee banen vond ik wel heel leuk gedaan, al werkt die beter achterin de treinen dan voorin.
Ik vond beide banen niet intens, ook niet toen ze in de middag harder gingen, toen werden ze vooral wat lomper met toch al een paar plekken waar ze tikjes uitdeelde. Nu nog niet erg maar naar verloop van tijd verwacht ik wel dat die erger worden.
Al met al dus best wel prima, en als de beplanting nog wat groeit denk ik dat het er ook echt wel leuk bij ligt.