luc136 Hier heb ik ook al eens over zitten fantaseren. En als het dan een minder grote uitbreiding is, kan hier volgens mij een kleine darkride (formaat Discovery Club bijvoorbeeld) van gemaakt worden wat dan weer net zou kunnen passen tussen Solaris en Djengu. Is ook meteen die lege hoek van het park gevuld.
Dat is ook wel een half-dood plekje inderdaad. Ingang in Port Laguna, uitgang op de Toverlaan.

Voordeel is dat je meteen die groene wand van Djengu River hebt geblockt vanaf Port Laguna. Het gebouw zelf past bij Port Laguna en wordt meteen een nieuwe wand langs het eerste stuk van Djengu River. Afmetingen van het ridegebouw zullen dan niet veel groter dan 35x40 meter worden. Maar daar moet toch in principe een leuke ride in te passen zijn? Tenzij ze meer van het bassin van Djengu river willen afsnoepen, dan zou je daar zomaar een vierkante meter of 400 extra kwijt kunnen.
Edit: en mocht het zo zijn dat het park te weinig ruimte voor een wachtrij weet te vinden aan de pleinzijde, dan kan er zeker nog voor gekozen worden om de wachtrij naar boven te brengen, zoals we bijvoorbeeld ook in Phantasialand (MaC) en Efteling (Symbolica) zien.
edit:
En met dat ik deze reactie heb geplaatst merk ik dat we het al lang niet meer over het ACE event hebben. Wellicht even goed om een apart topic te pakken...