Mijn verwachting is dat Avatar ooit wel de voorkeur was, maar met 2037 in gedachte dat ze deze zullen bewaren voor het derde park. Laten we wel wezen, dat zou een gigantische aantrekkingskracht hebben voor een nieuw park, als ze de Shanghai Disney Pirates met een Avatar thema zouden neerzetten.
Ik heb zelf Zootopia nog niet kunnen doen, maar de wachttijden zien eruit als dat het een groot success is in Shanghai Disneyland. Moana is een populaire IP in Hong Kong, en uiteraard is er het concept van Disney's Animal Kingdom welke niet tot uitvoering is gebracht. Persoonlijk zou ik liever geen Disney Princess bij het meer zien verschijnen en dat ze zich meer focussen op combi-characters zoals bij Zootopia. Het zal waarschijnlijk een schok worden als je een bombastische stad ziet rechts van Regal View, maar het geeft meer mogelijkheden als het gaat om eten, drinken, retail en het geeft een extra ruimte voor een pad van Worlds of Pixar naar World of Zootopia en dus geen doodlopend pad zoals nu bij Frozen en Lion King.