Remco82 Op 9 april ging Fønix open in Fårup Sommerland , op 8 april was er een soort preview voor media/pers/vloggers en noem maar op uit Europahoewel het merendeel uit Nederland kwam had ik het idee was zo een beetje iedereen en zijn moeder zowat hiervoor uitgenodigd. Het event was van half 6 tot 8 op de vrijdag samen met een barbecue en de nodige ritjes op de achtbaan, na afloop ging een trein de onderhoudsruimte in en mochten we daar ook een kijkje nemen en een praatje te maken met de mensen van Vekoma ook de ontwerper Benjamin Bloemendaal was hier bij, maar ook om de baan en het station en de lifthill kon een kijkje genomen worden...het was een zeer unieke ervaring om iedereen daar te zien rondlopen. In de avond waren er vele drankjes in het hotel en ook nog iets met trampoline springen....en de Zaterdag begon met een ERT op Orkanen en Falken en daarna kon iedereen het park in. Fønix is een geweldige en lekker soepele achtbaan en zeker een goede aanwinst voor at Fårup Sommerland, je hoort en voelt de baan niet en dat klinkt misschien gek. De wachtrij is nog wat kaal maar dat gaat veranderen met de tijd had ik opgevangen dus dat komt ook wel goed....dit is zeker een reden om af te gaan reizen naar Denemarken! En nu...een greep uit de vele foto`s die ik had gemaakt!
Cornelius Leuk verslag, en ik spot een paar collega's van de Themepark.INC ploeg. Toch wel jaloers, was graag mee gegaan maar helaas verhinderd..