Michael Het was een hele geslaagde dag, allemaal bedankt en hopelijk tot snel bij de volgende meet-up, in Tripsdrill!
bakvorm Heel erg bedankt voor de leuke meeting iedereen, was idd een geslaagde dag, bedankt @Eduard voor de rondleiding van Bobbejaanland en @BartW bedankt voor het meerijden vanuit Leerdam En hoop uiteraard idereen weer te zien in Tripsdill
Kevjoe Was inderdaad heel erg leuk in het park met z'n allen 😃 Ik hoop dat jullie mijn eeuwigdurende stroom aan weetjes en feitjes leuk vonden, ik vond het in ieder geval een topdag!
ASF Ik sluit ook graag aan bij de reacties hierboven: een geslaagde meeting met een leuke groep! De sfeer in het park was goed en super handig zo'n gids tijdens de meeting, leuk om al die weetjes te horen @Kevjoe Ik ben benieuwd naar de groepsfoto(s)!
Niek Ik heb ook een heerlijke dag gehad! Vandaag een druk dagje voor de boeg, maar vanavond zal ik wat foto's plaatsen (waaronder de groepsfoto's!).
Niek Nou natuurlijk ben ik compleet vergeten nog wat foto’s te plaatsen, maar om het goed te maken hierbij in elk geval de groepsfoto’s!