Eftelingpanda Komt voornamelijk omdat deze gebieden (waterpark, Ferrariland) achteraf zijn ontworpen en dus in het ontwerp van PA niet meegenomen zijn in de zichtlijnen vanuit Mexico / Far West
Volgens mij was Costa Caribe van begin af aan al gepland en het park is nog gerealiseerd door Universal. Ik denk echter niet dat deze gigantische constructie ooit de bedoeling is geweest.
Marco86 k denk niet dat de berg / vulkaan na 10 jaar nog toegevoegd gaat worden. Al zou dit het plaatje wel helemaal compleet maken, zeker als deze visueel aansluit op de bergen van Uncharted.
De opbouw van de glijbanen is volgens mij vooral het gevolg doordat KKR voor 49.9% eigenaar van het park werd, maar met de goedkope manier van werken van beide eigenaren nu kan ik me inderdaad niet voorstellen dat er ooit iets groots als dat toegevoegd gaat worden.
Ik weet wel dat die glijbaantoren er vanuit het park lang niet zo erg uit ziet als dat het op sommige foto's lijkt (in het echt heb je een stukje ruimtelijk inzicht wat een foto niet kan bieden). Dus ik denk eigenlijk wel dat die "mijntoren" boven op de rotsen wel gaat mee vallen.
Wat je binnen de budgetten van de huidige eigenaren nog kunt doen is de toren een beetje afwerken met hout en metalen golfplaten. Dat kan prima passen in zowel het Far West Thema als het caribisch thema. De achterkant van de toren kan 100% far west worden (zie je niet vanuit het waterpark). De voorkant 100% caribisch (zie je niet vanuit het park). De zijkanten hou je neutraal (zichtbaar vanuit beide parken).