Progress QDude24 Ze waren natuurlijk voor corona van plan om het park groots uit te breiden met o.a. een "grote waterride". Maar na de crisis lijkt dit in de ijskast te zijn gezet. En vergeet ook niet de flinke wateroverlast die ze gehad hebben.
Niek Progress En vergeet ook niet de flinke wateroverlast die ze gehad hebben. Dan zou je toch juist een waterride verwachten 😅 😉
Eftelflags Meest rare blijft dat ze kiezen voor een IP wat niet van Plopsa zelf is. Dat snap ik nog niet helemaal.
Hjalmar Eftelflags Als de IP goed werkt in Plopsa Station Antwerpen en de verhoudingen zijn goed, waarom niet? Blijkbaar hebben ze behoefte om de baan aan te pakken en werkt Wickie niet meer voldoende voor ze.
Eftelflags Hjalmar die IP kregen ze van de voormalige eigenaar er een beetje bij natuurlijk. Plopsa Station is ook nu nog niet 100 procent van Plop. En of het werkt? Geen idee.
SylvainDr Snap vooral niet waarom dit niet 'de Plopper' wordt. Het enige, echte, verschil zijn de figuurtjes. Als ze alle Smurfen veranderde naar kabouters, was het een Kabouter Plop attractie.
Kevjoe Ik blijf het ook een rare keuze vinden, buiten Plopsa heeft Bobbejaanland ze een aantal jaar gebruikt en het leek mij toch geen doorslaggevend success. Ook vreemd dat Studio100 inderdaad weer een vreemde IP gebruikt, lijkt er steeds meer en meer op dat ze hun eigen IP's niet meer willen gebruiken in hun parken maar ook externe IP's toevoegen.
broodje123 Als je kijkt naar parken die het smurfen IP gebruikte , was geen van allen een succes. Motiongate, Walygatorparc, Comic Station, Bobbejaanland . Best gewaagd dat Plopsa het nu wel gaat proberen.
Japio In bijvoorbeeld Bobbejaanland is iets als de smurfen ook helemaal niet op z'n plek. In Plopsa past dat al veel beter, tussen de andere (teken)filmfiguren.
scagen Ik vind de keuze voor de smurfen in Plopsaland vooral verwarrend doordat de smurfen eigenlijk in basis toch gewoon blauwe kabouters zijn die in paddestoelen leven. En als je blauw door streept dan hadden ze dat toch al?
Pretparkgenot Themepark Magic heeft foto's van de smurfenachtbaan op Facebook: https://www.facebook.com/themeparkmagic1
The_Real_Infernape Ziet er goed uit. Wel jammer dat een openingsdatum van 1 juli niet gehaald is. Vanwege een binnenkort verlopend Plopsa abonnement had ik hem graag deze week nog even gedaan. Maar goed, dat is helaas de tijd waarin we leven.
Niek Dit hadden ze trouwens nog wel ff één slag beter kunnen doen... de baan een smurfenblauwe verfbeurt geven.
Taronco Niek Mee eens, ben wel beetje klaar met de standaard rode baan en mosgroene supports van Plopsa.
Jaspert Niek Dat was ook mijn eerste reactie, maar uiteindelijk denk ik dat dat misschien wel erg lelijk was geweest in het landschap. Maar goed, het zou wel heel tof en toepasselijk zijn geweest!
Kevjoe Niek Dit hadden ze trouwens nog wel ff één slag beter kunnen doen... de baan een smurfenblauwe verfbeurt geven. Nu is hij natuurlijk geverfd in de Grote Smurf-hoed-kleur, nog steeds in thema 😉
OlympiaLooping Beter hadden ze voor dat geld iets neer gezet voor kleine kinderen t/m 3 jaar. Bij Plopsa verwacht je dat zij ook ergens in kunnen maar zeker in dit park is dat aanbod zeer beperkt. Wij waren hier binnen een uur weer uitgekeken en dan is de entreeprijs wel heel fors.