Michael Allemaal bedankt voor de afgelopen drie jaar. We hopen iedereen bij de meet-ups ook eindelijk fysiek welkom te gaan heten!
Eduard Drie jaren alweer; gefeliciteerd! π En fijn dat de meetings weer op gang kunnen komen. Ik heb wat data in mijn agenda gereserveerd.
FennaFenn_FennParks Gefeliciteerd!π₯³ De tijd gaat enorm snel, 3 jaar alweer. Heel erg gave planning, zeg! Fijn dat het allemaal weer kan.
_Marielle_ Hoera, 3 jaar Pretpark.club! Gefeliciteerd! ππ En wat een leuke meetings staan er op het programma! Ik ga ze in de agenda schrijven en kijken welke ik mee kan pakken! π
Marvin Feestdag vandaag! Dank aan alle clubleden voor de afgelopen 3 jaar, laten we er nog vele aan toevoegen π
Ron Gefeliciteerd allemaal. Wat mij betreft nog steeds het beste medium om op de hoogte te blijven van hetgeen er leeft in pretpark land. En door het hele Coronagebeuren juist een stuk meer. Hopelijk is dat nu echt voorbij, want er valt nog genoeg in te halen en dan is het toch jammer dat nu net volgende week het weer niet mee lijkt te werken.
remier Proficiat met het driejarig bestaan π kijken dat ik een of meerdere tripjes kan meepakken π
Frank Gefeliciteerd met 3 jaar PPC! Leuk programma! Ik heb de datums al in mijn agenda gezet, zodat we er rekening mee kunnen houden. πππΌ
Eftelflags Wat leuk dat jullie een meetingkalender hebben! Congrats met alweer 3 jaar en met dit gave cadeau aan de leden!
Michael We horen vanuit verschillende hoeken dat onze meet-ups niet gevonden werden. Daarom hebben we het topic sticky gemaakt. In het hoofdoverzicht zakt het weer weg als je dit topic gelezen hebt! Tot de volgende meet-up in Tripsdrill op 18 juni!
MrRC Michael Als je gaat inloggen is het topic weer helemaal weggezakt. Maar als je het forum opent terwijl je niet ingelogd bent, dan staat het bovenaan. (Win XP Vuurvos)
Michael MrRC Maar als je het forum opent terwijl je niet ingelogd bent, dan staat het bovenaan. Dat is logisch, want dan weet het forum immers niet wie je bent en wat je gelezen hebt. MrRC Win XP Vuurvos Dit ondersteunen wij sowieso niet meer als je problemen ervaart.