DAN2019 Bij welke reisbureau moet ik gaan kijken. (Want ik kom niet echt uit bij D-Reizen/Tui/Prijsvrij/Vakantiediscounter, de prijzen zijn verschillend)
Verschilt. Ik zou zelf niet meer bij reisbureau's boeken te 2022. Je kan beter los vliegtickets en los hotels boeken. Heb je net wat meer bewegigingsvrijheid. 🙂
DAN2019 Waar kan ik voor een goede prijs een ticket voor pretparken vinden.
Attraction Tickets Direct heeft het eea. Ook kan je inderdaad Bucketlisttravel informeren. Hij weet altijd waar je het goedkoopst tickets kan vinden op het moment.
DAN2019 Is aan te raden om auto te huren?
Neen. Dat is niet nodig. Als je een aantal dagen in Dubai wilt verblijven en een aantal dagen in Abu Dhabi, kan dit prima met het ov en taxi's. Stukken met de taxi van 20-30 minuten kostte mij ongeveer 20€ als het niet minder is. Daarnaast is een hoop ook wel op loop afstand. (Kijk bijvoorbeeld naar Yas Island)
DAN2019 Is er buiten het pretpark en waterpark genoeg te zien o.a. Desert met quad rijden.
Zeker! Dubai en Abu Dhabi zijn daadwerkelijk sprookjes-achtig. Informeer in Abu Dhabi naar Sjeik Zayed Moskee of bezoek het Yas Marina Circuit. Op sommige dagen is het circuit bijvoorbeeld geopend voor toeristen om over te lopen of te fietsen. Wat betreft Dubai, kun je natuurlijk naar de Dubai Mall, Burj Khalifa, nu nog World Expo, Dubai Fountains en veel meer. Het is de verzamelplek van alles vrije tijd. Je kan het zo gek en groot maken als jij zelf wilt. Je kan bijvoorbeeld skieen, naar het strand en golven. Allemaal op 1 dag... 😄
Ga voorbereid op pad en plan de bezienswaardigheden die je wilt zien. In Dubai en Abu Dhabi wordt je door van alles verleid. Hierdoor kan het een dure vakantie worden. Wanneer je al precies weet wat je wilt doen, kan dit natuurlijk ook goedkoper. 😉