Dank voor de complimenten! Wat mij betreft past dit inderdaad perfect in het gebied en aanbod van Toverland. Wellicht dit gebied & het verblijfsresort in 2 fases openen. Ik kan me voorstellen dat ze na die 4 nieuwe attracties in 2023 vanwege financiële redenen niet meteen zoiets als dit kunnen realiseren in 2024. Dus dan zou ik in 2024 zoals gepland het resort openen en in 2026, ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van het park dit gebied erbij. Dan zijn alle bestaande gebieden compleet voor de gehele familie en kunnen ze zich daarna weer focussen op een totaal nieuw themagebied inclusief darkride. Al zou op de plek van het amfitheater uiteraard een darkride ook goed passen.
Achtbaanpakker Lijkt me wel gaaf om ooit een show te zien met de techniek van Puy du Fou en een decor van Peter van Holsteijn. Dat zou echt heel gaaf kunnen zijn.
Precies wat ik ook dacht, haha! Als het maar niet te veel op Raveleijn lijkt, maar dat lijkt me met dit thema en de expertise van Puy du Fou geen probleem.
Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een van mijn ideeën over Toverland (of überhaupt een park) visueel heb gemaakt. Ik heb wel jaren ervaring met programma’s als Illustrator en Photoshop dus voor mij is dit zo gedaan. Ik heb nog genoeg ideeën in m’n hoofd over Toverland, misschien moet ik die ook maar eens gaan visualiseren mocht daar interesse voor zijn! Dit park heeft nog zo veel groeimogelijkheden en kan naar mijn inziens een van de grootste spelers in de omgeving worden.