De bouw updates komen binnen van Rulantica,
De swimup bar begint in elk geval al te komen
De bouw updates komen binnen van Rulantica,
De swimup bar begint in elk geval al te komen
Ik ben mijn trip al aan het plannen, ik ben echt zo benieuwd naar wat de Mackjes hier van gaan maken!
Dit word echt wel mega hoor, kan je wel een dagje voor uittrekken!
Kan echt niet wachten, dit wordt één van de mooiste waterparken van de wereld.
ArcovandenBroek Yes dat verwacht ik ook, ben heel benieuwd of het het gevoel van Siam Park en de Orlando waterparken gaat overtreffen. Maarja met de familie Mack komt dat meestal wel goed. En dan te bedenken dat dit de eerste fase pas is
Prachtig project! Ik ben erg benieuwd hoe groot het daadwerkelijk gaat worden. Ook ben ik nieuwsgierig hoe ze zΓ³ veel verschillende themaβs in 1 hal verwerken zonder dat het chaos wordt. Vanuit pretparkliefhebbers oogpunt is het natuurlijk erg jammer dat er niet Γ©cht spectaculaire glijbanen komen, op de halfpipe na dan. Maar dat biedt hopelijk wel perspectief voor uitbreidingen in de toekomst
Een buiten zwembad a la Siam is natuurlijk nooit te overtreffen. Maar laat de strijd voor het beste en mooiste indoor waterpark maar losbarsten
Fase 2 t/m 4 staan ook al in de planning inderdaad.
pfft onzin dit.. geef mij het tikibad maar!!
xD
jos Meen je dit echt?
Firechris007 eh. Nee.. ik ben echt koning sarcasme.. ik zal me proberen in gehouden
Ondertussen in Rust:
Begint al heerlijk op te schieten! Vooral die Wave is echt heerlijk om te doen, fijn om ook zo'n apparaat in Europa te hebben!
Lekkere collectie glijbanen hoor..
Mooi plaatje van die halfpipe glijbaan ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen van dit park, jammer dat het wel prijzig is maar ja .. Het is een mooie aanvulling op Europapark
Het ziet er netjes uit, maar zolang ze deze prijs gaan aanhouden denk ik dat ik het maar 1 keer ga bekijken en dat ik daarna weer lekker ga zwemmen bij Badeparadies Schwarzwald waar je wel voor een paar uur kan betalen.
Marco Wellicht gaan ze dat later nog invoeren?
ArcovandenBroek Marco
Wat ze gaan doen is natuurlijk vrij voorspelbaar. In het eerste jaar wilt toch iedereen het zien en ga je dus weinig kortingen vinden. Maar als het park niet goed blijkt te lopen ga je eerst de kortingen in combinatie met hotels vinden en vervolgens kortingen voor non resort gasten. Je moet de familie en het management even de tijd geven natuurlijk.
Marco Wat is βdezeβ prijs? (Ik kan nergens de entreeprijs schatting vinden)
In Orlando zijn de waterpark ook best prijzig, maar je krijgt er wel superveel voor terug, dus vind het geld het wel waard.
Met name als je dadelijk een 2 parken combi ticket kan kopen met wat reductie erop..
remier De entreeprijs zal rond de β¬40,- liggen, prima prijs voor zoiets groots en moois.
Ik hoop na een tijdje wel op een redelijke combinatieprijs qua pretpark+bad in 2 dagen tijd ofzo. En ook iets zoals korting voor abonnementshouders. Want 40 euro is toch wel prijzig hoor als je die kant op gaat met het pretpark erbij.
ArcovandenBroek als je van glijbanen e.d. houdt is het vast een prima prijs.
Ik ben zelf meer fan van de lazy river. Daar kan ik uren in dobberen zonder iets te doen. Ik vind β¬40,- dus eigenlijk veel te veel geld.