Marvin Helaas heeft @Roeltje zijn beurt gemist en gaan de 24 uur voor @celebrate1st om zijn keus te maken vanaf nu lopen. @Roeltje als je alsnog reageert voor celebrate1st zijn beurt gedaan heeft telt je keuze nog mee, anders zal je park helaas een attractie missen.
celebrate1st We gaan voor een darkride, uit Disney een keer The Twilight Zone Tower of Terror @ Disney Hollywood Studios Orlando
Erik Erik Correctie op bovenstaand: Even vergeten dat Splash Mountain natuurlijk als dark ride telt. Dat zou nummer drie zijn voor mij. Ik zou daarom graag de Sledgehammer van Bobbejaanland willen kiezen als flatride.
broodje123 Als laatste achtbaan ga ik voor Hagrid's Magical Creatures Motorbike Adventure. @JimmyB01 kan kiezen
Marvin Helaas heeft @JimmyB01 zijn beurt gemist en gaan de 24 uur voor @Mennoo_ om zijn keus te maken vanaf nu lopen. @JimmyB01 als je alsnog reageert voor celebrate1st zijn beurt gedaan heeft telt je keuze nog mee, anders zal je park helaas een attractie missen.
Mennoo_ Ik moet nog wat achtbaantjes kiezen, dus bij deze: Lech Coaster - Legendia @FLV15rides jij bent
Marvin Helaas heeft @Roeltje zijn beurt gemist en gaan de 24 uur voor @celebrate1st om zijn keus te maken vanaf nu lopen. @Roeltje als je alsnog reageert voor celebrate1st zijn beurt gedaan heeft telt je keuze nog mee, anders zal je park helaas een attractie missen.
celebrate1st Ga deze keer voor een waterattracties. Eentje uit mijn gavoriete pretpark. Fjord Rafting @ Europa Park. @Zingo jij bent weer aan de beurt.
Marvin @broodje123 Ik werd er op gewezen (hij was er bij mezelf tussendoor geglipt) dat de door jou gekozen show zich niet in een pretpark bevind. Ik wil jou dan ook vragen om in je volgende beurt naast je nu te kiezen attractie ook een andere show door te geven.
broodje123 Ik ga dan als vervanging voor mijn show Happily Ever After uit Magic Kingdom, en als echte nieuwe beleving kies een twee darkride, namelijk Duel uit Alton Towers. @JimmyB01