Erik Dan ga ik maar eens voor mijn eerste dark ride: Droomvlucht - Efteling. @broodje123 Jij bent weer!
broodje123 Erik Ik kies dan Piraten in Batavia uit Europapark uiteraard de nieuwe 🙂. @JimmyB01 je mag weer eens kiezen
FLV15rides Ik ga voor de tweede darkride: Radiator Springs Racers uit Disney California Adventure Park @Roeltje, jouw beurt
celebrate1st Wat een toppers worden er geplaatst. Het tempo zit er goed in. We denderen voort met: The Voyage @ Holiday World. @Zingo jij bent alweer aan de beurt.
Zingo Wauw, wat een tempo dit jaar! Ik ga er een show van maken! Eye of the Storm: Captain Jack's Stunt Spectacular, Shanghai Disneyland @Erik jij bent alweer!
Marvin Helaas heeft @JimmyB01 zijn beurt gemist en gaan de 24 uur voor @Mennoo_ om zijn keus te maken vanaf nu lopen. @JimmyB01 als je alsnog reageert voor Mennoo_ zijn beurt gedaan heeft telt je keuze nog mee, anders zal je park helaas een attractie missen.
Roeltje Mijn volgende dark ride wordt Jurassic World: The Ride (Universal Studios Hollywood) @celebrate1st
celebrate1st Ga weer voor een achtbaan. Misschien de volgende waterattractie of darkride... Who knows. We welcome you..... Fury 325 @ Carowinds. @Zingo Jij bent alweer aan de beurt.