broodje123 Ik ga dan als vervanging voor mijn show Happily Ever After uit Magic Kingdom, en als echte nieuwe beleving kies een twee darkride, namelijk Duel uit Alton Towers. @JimmyB01
Marvin Helaas heeft @Roeltje zijn beurt gemist en gaan de 24 uur voor @celebrate1st om zijn keus te maken vanaf nu lopen. @Roeltje als je alsnog reageert voor celebrate1st zijn beurt gedaan heeft telt je keuze nog mee, anders zal je park helaas een attractie missen. Dit zou dan meteen de 3e ontbrekende attractie zijn wat helaas betekend dat je uit het tycoon spel ligt 🙁
celebrate1st Mijn volgende keuze gaat een flatride worden welke qua naam al eerder is gekozen. Maar niet hetzelfde type. Deze staat ook nog eens op een ander continent. Mijn keuze wordt..... Sledge Hammer @ Canada's Wonderland.
Zingo Mijn laatste keuze is: Star Wars: Rise of the Resistance @ Disney's Hollywood Studios @Erik succes met je laatste beurt
Marvin Ik wilde deze reminder eigenlijk bij aanvang van ronde 10 al even posten maar had er even mee gewacht i.v.m. de vraag in het derde helft topic. Maar let op dat je in ronde 10 ook direct je park ingang en entree prijs door geeft. @Zingo je was me voor dus laat even in dit topic weten wat je kiest s.v.p. 🙂
Zingo Marvin doe maar de mooie ingang van Universal’s Islands of Adventure. Je betaald trouwens 53,- voor een ticket.
Erik Als show kies ik het Spookslot van de Efteling! De ingang van mijn park wordt die van Attractiepark Rotterdam: De prijs: €24,50.
Marvin Erik Als show kies ik het Spookslot van de Efteling! Leuke poging maar dat is natuurlijk gewoon een attractie en geen show. Je hebt 24 uur de tijd om je keuze aan te passen, anders zul je de show in je park missen.
Erik Marvin Wat een bullshit. Het spookslot is gewoon een animatronicsshow. De Efteling zelf verwijst ook naar het spookslot als een voorstelling, ofwel een show: https://www.eftepedia.nl/lemma/thumb.php?f=Nieuw_bord_spookslot.jpg&w=560 Maar, jij je zin. HarmonioUS van Epcot.
Erik Oké, ik geef het op. Ik kies het Spookslot van de Efteling en als jullie die niet toestaan, dan ga ik uit protest zonder show door. Spookslot is een show.
broodje123 Als allerlaatste attractie kies een goed restaurant, namelijk Foodloop uit Europapark. Als entree kies ik de iconische ingang van Liseberg, en de entreeprijs is 21,35.
JimmyB01 Mijn laatste achtbaan gaat Millennium Force worden van Cedar Point. Ik kies de ingang van Port Avalon van Toverland. Het park kost 34.50 om binnen te komen. @Mennoo_