Zingo Wauw, wat een tempo dit jaar! Ik ga er een show van maken! Eye of the Storm: Captain Jack's Stunt Spectacular, Shanghai Disneyland @Erik jij bent alweer!
Marvin Helaas heeft @JimmyB01 zijn beurt gemist en gaan de 24 uur voor @Mennoo_ om zijn keus te maken vanaf nu lopen. @JimmyB01 als je alsnog reageert voor Mennoo_ zijn beurt gedaan heeft telt je keuze nog mee, anders zal je park helaas een attractie missen.
Roeltje Mijn volgende dark ride wordt Jurassic World: The Ride (Universal Studios Hollywood) @celebrate1st
celebrate1st Ga weer voor een achtbaan. Misschien de volgende waterattractie of darkride... Who knows. We welcome you..... Fury 325 @ Carowinds. @Zingo Jij bent alweer aan de beurt.
celebrate1st Ik ga voor een show deze keer. Eentje uit de oude doos. Misschien dat enkelen deze zelfs niet eens kennen. Welcome back.... King Solomons Stuntshow @ Walibi Holland. @Zingo, you're next (reden bewerking).
broodje123 Erik Leuke darkride 🙂 . Ik denk dat ik als show La Cinécinié kies, uit Puy du Fou natuurlijk. @JimmyB01 kan gaan kiezen