Mennoo_ Mijn volgende keuze: Ride to Happiness - Plopsaland de Panne Edit: De bewerkingsreden is alleen maar omdat de post in eerste instantie de dikgedrukte letters als opmaak niet pakte @FLV15rides jouw beurt
FLV15rides Dan neem ik als eerste een waterbaan: Chiapas - Phantasialand @Roeltje, jouw beurt! Succes
celebrate1st Harry Potter and the Forbidden Journey Universal Islands of Adventure Dat wordt mijn eerste darkride. Zingo mag de volgende ronde weer beginnen.
Zingo Ik ga ervan uit dat deze als flatride telt: Avatar Flight of Passage in Disney's Animal Kingdom
Erik Dan ga ik maar eens voor mijn eerste dark ride: Droomvlucht - Efteling. @broodje123 Jij bent weer!
broodje123 Erik Ik kies dan Piraten in Batavia uit Europapark uiteraard de nieuwe 🙂. @JimmyB01 je mag weer eens kiezen
FLV15rides Ik ga voor de tweede darkride: Radiator Springs Racers uit Disney California Adventure Park @Roeltje, jouw beurt
celebrate1st Wat een toppers worden er geplaatst. Het tempo zit er goed in. We denderen voort met: The Voyage @ Holiday World. @Zingo jij bent alweer aan de beurt.
Zingo Wauw, wat een tempo dit jaar! Ik ga er een show van maken! Eye of the Storm: Captain Jack's Stunt Spectacular, Shanghai Disneyland @Erik jij bent alweer!