JimmyB01 Nu Taron net voor mijn neus weggekaapt is, ga ik voor Jurassic World VelociCoaster in Universal's Islands of Adventure. Ik geef de beurt dan graag door aan @Mennoo_ .
Mennoo_ Tja. op mijn shortlist stonden Taron en Velocicoaster, beide op laatste moment weg. Dan ga ik maar voor 1 van de beste darkrides: Rise of the Resistance - Disneyland Park @FLV15rides jouw beurt!
FLV15rides Dan ga ik voor een andere darkride: Mystic Manor - Hong Kong Disneyland @Roeltje, het is jouw beurt!
Roeltje Ik ga voor Indiana Jones Adventure (Disneyland) als mijn eerste darkride. @celebrate1st het is aan jou!
celebrate1st Had ooknl een darkride als eerste optie. Die is helaas gekozen. Dan maar......... Steel Vengeance @ Cedar Point. Waarmee ik de eerste ronde afsluit We zijn begonnen.
Marvin Dat ging vlot! Dan gaan we meteen door met de tweede ronde dus @Zingo kom er maar in! 😎 celebrate1st er hoeft niet gewacht te worden met het starten van de volgende ronde dus je mag de volgende keer direct Zingo taggen 🙂
Mennoo_ Mijn volgende keuze: Ride to Happiness - Plopsaland de Panne Edit: De bewerkingsreden is alleen maar omdat de post in eerste instantie de dikgedrukte letters als opmaak niet pakte @FLV15rides jouw beurt
FLV15rides Dan neem ik als eerste een waterbaan: Chiapas - Phantasialand @Roeltje, jouw beurt! Succes
celebrate1st Harry Potter and the Forbidden Journey Universal Islands of Adventure Dat wordt mijn eerste darkride. Zingo mag de volgende ronde weer beginnen.
Zingo Ik ga ervan uit dat deze als flatride telt: Avatar Flight of Passage in Disney's Animal Kingdom
Erik Dan ga ik maar eens voor mijn eerste dark ride: Droomvlucht - Efteling. @broodje123 Jij bent weer!
broodje123 Erik Ik kies dan Piraten in Batavia uit Europapark uiteraard de nieuwe 🙂. @JimmyB01 je mag weer eens kiezen