Erik Marvin Wat een bullshit. Het spookslot is gewoon een animatronicsshow. De Efteling zelf verwijst ook naar het spookslot als een voorstelling, ofwel een show: https://www.eftepedia.nl/lemma/thumb.php?f=Nieuw_bord_spookslot.jpg&w=560 Maar, jij je zin. HarmonioUS van Epcot.
Erik Oké, ik geef het op. Ik kies het Spookslot van de Efteling en als jullie die niet toestaan, dan ga ik uit protest zonder show door. Spookslot is een show.
broodje123 Als allerlaatste attractie kies een goed restaurant, namelijk Foodloop uit Europapark. Als entree kies ik de iconische ingang van Liseberg, en de entreeprijs is 21,35.
JimmyB01 Mijn laatste achtbaan gaat Millennium Force worden van Cedar Point. Ik kies de ingang van Port Avalon van Toverland. Het park kost 34.50 om binnen te komen. @Mennoo_
Mennoo_ Als laatste kies ik voor een Familieachtbaan: Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars - Disneyland HongKong En als ingang: Huis van de VijfZintuigen (Efteling) waar je bij de kassa een prijs neerlegt van €39,99
FLV15rides Als flatride kies ik de Eclipse Starflyer uit Gröna lund, Als ingang kies ik de ingang uit europapark, Entreeprijzen: Kinderen t/m 4 jaar: gratis Personen tussen 4 en 59 jaar: €45,- Personen vanaf 60 jaar: €25,-
celebrate1st Mijn laatste keuze wordt een restaurant genaamd: Planet Hollywood @ Disney Parijs. Mijn ingang wordt de fraaie van...... Hansa Park in Duitsland.
Marvin celebrate1st Helaas doet het Planet Hollywood restaurant niet mee in het Pretpark.club Tycoon spel omdat deze zich niet in een van de parken bevind. Je hebt de rest van je originele 24 uur de tijd om je keuze nog aan te passen naar een restaurant dat zich binnen park grenzen bevind. En vergeet ook niet een entree prijs te vermelden 😀
celebrate1st Dan doe voor mij maar Coasters Drive In @ Cedar Point. Om nog even eraan toe te voegen. Een regulier daglticket kost aan de kassa: €56,78