Dream_wizard Niet als er een duidelijk bord staat met ‘preview abonnementhouders’.

Veje Schuif maar enkele dagen naar voor....

Het gaat hier om een officiële openingsdatum. Kans is natuurlijk aanwezig dat de attractie al eerder opent voor bezoekers.

Loekiloeki Nee. Het gaat om "premium abonnementhouders". 😉

Ik ben vast de enige die dat onderscheid in klasses niet des Eftelings vind. En de manier waarop de abonnementen veranderd zijn kan hier inderdaad goed een hoop boze abonnementhouders opleveren.

Pretparkgenot
      Maar er zijn meer dan 100.000 abonnementhouders. Die kunnen nu eenmaal niet allemaal deelnemen aan een preview. De vorige keren was het een kwestie van zo snel mogelijk inschrijven; toen waren mensen die voor hun werk al achter een PC zitten in het voordeel. En ook toen waren er klachten.

En daarbij: hoe belangrijk is zo’n preview nu? Je ziet iets dat je de komende 30 jaar zo vaak zal kunnen bekijken als je wil, een paar dagen eerder dan de ‘normale’ bezoeker. Natuurlijk is dat leuk, maar absoluut geen halszaak als het aan je voorbij gaat.

In het verleden waren er nooit previews. Misschien moet men maar terug naar die situatie.

Pretparkgenot

Maar als nieuwe abonnee houder weet je van tevoren toch wat je krijgt naargelang de welke je kiest ? Als ik me niet vergis stond er bij de premium optie de mogelijkheid tot events en...qua uitnodiging.
      Zo werken de abo´s in Disney en...ook toch 🙂?
      Neemt niet weg het jammer is

• Olaf vindt dit leuk.

Pretparkgenot Ik ben vast de enige die dat onderscheid in klasses niet des Eftelings vind.

Dus 50-plussers, gehandicapten en kinderen onder 4 jaar moeten dezelfde behandeling krijgen qua toegang(sprijs)

Pretparkgenot Nee. Het gaat om "premium abonnementhouders". 😉

Dat lijkt logisch maar voorlopig staat dit nog nergens.

Pretparkgenot ia met overnachting precies hetzelfde, mensen met meer geld kunnen duurde kamers boeken. Daar hoor we niemand erover klagen.

Als men hier duidelijk over communiceert zie ik het probleem niet. Je kunt van de verschillende abonnementen vanalles vinden. Ergens kun je nog beargumenteren dat al die greedy fans zelf hebben meegewerkt aan een systeem om die groep wat kleiner te maken

Ik verwacht gewoon een week (of 2) lang previews eerlijk gezegd. Naast dat de Efteling en het personeel dan meteen de attractie kan testen met gasten, heb je dan ook geen gezeur bij de abonnementhouders. Ik verwacht eerder een voorkeur of voorrangsbehandeling voor de premium abonnementen. Die kunnen als eerst een dag en tijd kiezen en daarna de plus abonnementhouders en dan de classic.

• Olaf heeft hierop gereageerd.

Dutch23 alléén premium abonnementhouders hebben Toegang tot een speciaal evenement. Dus verwacht niet dat plus en classic eerder toegang krijgen.

• Zingo heeft hierop gereageerd.

Olaf Dit wordt nog even afwachten. Ze zeggen zelf "toegang tot een special evenement". Dan kan vanalles zijn, een preview zoals die van Danse Macabre, maar ook gewoon een georganiseerde avond ergens anders in het jaar.

Ik verwacht bij Danse Macabre nog geen speciaal evenement voor de Premium passen, met als reden dat niet iedere bestaande abonee voor die tijd de mogelijkheid heeft om een Premium abo te nemen, immers de abonees met een jaar abonnement hebben nog geen optie gehad om te upgraden.

Zingo efteling heeft teveel abonnementhouders wanneer is de laatste keer dat iets speciaals werd organiseert voor abonnementhouders?

• Zingo heeft hierop gereageerd.

Olaf Vast een of andere preview een groot aantal jaren terug, maar daar gaat het niet om. De Efteling zegt een speciaal evenement te organiseren voor de Premium abonnees. Of dat Danse Macabre is moeten we afwachten, maar ik heb mijn argument gegeven waarom ik denk dat het niet zo is.

Zingo vroeger was speciale avonden voor abonnees en ze kunnen niet iedereen te vriend houden. Er zullen altijd bepaalde mensen buitengesloten worden.

Olaf en ben je het daar niet mee eens moet je gewoon pretpark influencer worden, ben je bij alles welkom met hapje en drankje incluis!

Wessel van Looopings en de andere media mochten vandaag al een kijkje nemen in het Huyverwoud. Binnenkort/morgen/deze week meer?

Ik zag zelf ook deze story voorbij komen met de een aftel klok. De foto's zijn de eerder uitgelekte foto's

Ja embargo verloopt om 10 uur

Morgen om 7:00 wordt de openingsdatum bekend gemaakt. Bron: Efteling insta story.