Dutch23 Ook prototypes kosten geld.
Het project kost 25 miljoen euro en dat is inclusief plein en horeca.
Nu ken ik de budgetten qua verdeling niet, maar dat is een aardig strak budget voor een attractie inclusief aankleden van het gebied van dat formaat.
En ik gok dat de Efteling alle ballen in het theming mandje gooit zowel binnen als buiten.
Ook met een animatronic of meerdere daarvan verwacht ik niet veel gezien het budget, en ik vermoed dat de kat die we vaak hebben zien opduiken de meest geavanceerde animatronic gaat worden, met die kat is iets, alleen wat weet ik niet maar dat die een prominente rol gaat spelen durf ik wel hardop te beweren.
De dirigent zal denk ik als die in de attractie komt geen animatronic zijn maar een kleine projectie die je door de zaal begeleid om je aandacht ergens naartoe te trekken.
En als het wel een fysiek figuur word zal die naast bewegende armen verder minimale bewegingen hebben in het gezicht vermoed ik, en een vaste gezichtsuitdrukking hebben dit omdat je met de grote bewegingen van de banken en het platform weinig tijd zal krijgen om lang naar die dirigent te kijken.
Maar goed het is allemaal koffiedik kijken, misschien worden we nog aangenaam verrast, en worden alle verwachtingen waargemaakt, en ik ben wel razend enthousiast over de nieuwe ride maar wil nogmaals benadrukken, mijn verwachtingen hou ik laag.
Want hoe vaak hebben we wel niet met zijn allen enthousiast zitten wegdromen bij de animatronics die gemaakt werden voor de Efteling door Garner Holt en dat het eindresultaat toch een tegenvaller was voor veel mensen?