Simon En zeg nou zelf, geen gebrek in Parijs aan norse castmembers voor de First Order. 😉
Vorige week zelf RotR gedaan. Ik denk dat in Parijs echt wel een drempel wordt mocht het zo zijn dat deze ride in ons ‘thuis Disney park’ komt.
De castmembers vergeleek ik al snel met acteurs. En tuurlijk heb je goede castmembers. Maar die moet je wel net treffen. (In Tower of Terror werkt er bijvoorbeeld eentje). In de preshows heb je wel echt ‘acteurs’ nodig om het verhaal goed over te brengen. En norse castmembers zijn er misschien wel, maar je moet ook je karretje in met juist lieve en leuke Resistance soldaten.
De complete gast interactie vervaagd in de talenkluster. Ook toen ik uitstapte kwamen er castmembers naar ons toe “je hebt toch geen confrontatie gehad met de First Order op je weg naar buiten?!”. Dat verlies je gewoon in Parijs. Daarentegen, de Millennium Falcon ride leunt nog meer op gesproken tekst. Hando Ohnaka die je toespreekt dat je de verkeerde kant op gaat, of dat je aan het crashen bent of misschien juist wel dat je het heel goed doet.
Geef in Parijs maar Baby Yoda the ride 😆.