Hjalmar Tuit Misschien ben ik een ei, maar zou het niet logisch zijn dat de verlichting al geïnstalleerd wordt voor dat deze platen erop gezet gaan worden
🥚
Volgens mij zit de verlichting er al onder, en mocht dat niet het geval zijn in ieder geval de gelijdestroken om de verlichting in te steken.
Die diagonale banen die je ziet zijn denk ik de verlichting voor achter de panelen en zover ik kan zien lijken de strips er al op te zitten en afgewerkt te zijn. Maar helemaal zeker weet ik dat niet, maar als dat niet zo is denk ik dat er alsnog achter die panelen genoeg ruimte moet zijn voor onderhoud!
Eftelflags maar zo vaak is dit park nu ook niet open in de avond.
Ik denk dat als Avengers Campus (en het lake district) open zijn dat dit park ook naar een avond openstelling toe gaat, op dat moment is het park ook eindelijk volwassen genoeg om dagvullend te zijn. Dat met de 8 attracties die nu nog open zijn (10 misschien) en zonder de shows het park lang open te houden is zonde van de operationele kosten. Maar met alle nieuwe rides en belevenissen die naar de Studios komen denk ik dat we over een jaar of twee zeker meer avondopenstellingen gaan zien.
Verder zijn er dan weinig avondopenstellingen, maar tijdens het herfst- en winterseizoen heb je ook om 17:00 al veel effect van alle verlichting.