ppc-anoniem-1 Afijn: op de volledige concept art lijkt het 'gaas' hetzelfde verhouding/patroon te hebben als je het per baan zou bekijken. De stipjes zijn, wanneer je rekening houdt met dieptewerking, op ieder horizontale rij even groot. Het is een feit dat het gaas minder ruim is dan de concept art doet vermoeden. Eerst had men een LCD scherm verwacht, maar toch is dat het niet. Wanneer er 1 baan van behang op de muur zit in je huis kun je daar immers ook het patroon uit afleiden.
Volgens mij zit er in het rode vlak veel minder staal tussen de gaten dan in het blauwe vlak, ook in de concept art. Minder extreem mogelijk dan wat je hier nu ziet maar zoals Michael ook al aangeeft. Een concept op zijn blauwe ogen geloven is wat naief. Dus ik blijf bij mijn opmerking over je voorbarigheid.
Misschien heb je gelijk en blijkt het nadat er 30% van de panelen hangt dat het idd vooral veel paneel is en weinig gaten, maar ik wacht nog even af voor ik oordeel, zodat ik ook iets heb om over te oordelen in plaats van met 0,4% van het geheel het al af te fakkelen.
En je vergelijking met een baan behang zou ik het mee eens zijn, als je die baan behang in je kamer in verhouding zou zetten tot waar je hierop oordeelt. Stel je behangt een muur van 10 meter breed, en je oordeelt op een strook van 60 cm dan oordeel je op 16% van het geheel . . . en hier oordeel je op 0,4% van het geheel, in verhouding zou je strook behang waarover je kan oordelen 4 cm breed zijn.
Op 4 cm tegenover een hele muur kan je ook thuis geen oordeel vellen 🙂
ppc-anoniem-1 Het draagt niet echt bij aan het punt dat je probeert te maken naar mijn mening. Jij vind de grootste pretpark animatronic ooit ter wereld (Jurassic World) tegen vallen op basis van een video.
Was wel een video waarop hij af was 😉