ppc-anoniem-1 Overdag (en laat ons eerlijk zijn; het park is los van het kerst seizoen nooit in het donker open) zal het dan neerkomen op een grijze ijzeren vlakte
Wel goed dat je dat nu al kan zien en weet 🙂
Intussen zijn licht en led technieken ook verbeterd dus ik denk dat je hier ook van het backlit stuk wél zaken gaat zien overdag. Zeker omdat deze facade de hele dag schaduw heeft, er is geen moment dat dus de zon erop staat. Op dat moment heeft dergelijke verlichting best nut. Bovendien, als je ziet hoeveel diagonale strips met LED er op de achterwand worden geplakt dan denk ik dat er uiteindelijk aardig wat kracht achter dit geperforeerde staal zit.
Buiten dat zie je ook dat hij niet overal even groot / klein geperforeerd is. Ik denk dat deze speelse overgangen een prima effect geven. Beter dan de LED schermen bij Disney Junior of Cinemagique naar mijn mening. Bovendien, als er zoals @Eftelflags al suggereert op andere plekken mogelijk schermen komen, dan zou ook deze hele facade wel overkill zijn.
Het is ook wel een dure oplossing om alleen een flitsend effect weer te geven, dan is dit efficiënter.
Enige wat ik met je eens ben is dat het in de concepts op een LED / LCD scherm leek, maar ik weet nog niet of ik het nu jammer vind dat er voor deze oplossing wordt gekozen, ik denk het eigenlijk niet 🙂
[EDIT] - Ik denk ook dat de wens van de gedachten iets te veel heeft gespeeld, als je de concepten nu beter bekijkt dan ziet het er toch wel uit als een geperforeerd scherm met effecten erachter, en geen LED scherm.
Bron : Discover The Magic
Ik heb zelf meer het idee dat ik op deze concepten bij het restaurant links de LED / LCD schermen zie. Overkill aan die techniek zou ook niet werken.
Bovendien denk ik dat wanneer Avengers Campus en het Lake District (gedeeltelijk) open is dat we ook weer in de Disney Studios avond openstellingen gaan zien. Zeker als het plan doorgaat om ook op het meer een avondshow op te voeren.