DennisD397 Heel gaaf dat, in tegenstelling tot WEB slingers, hier wel voor een fysieke animatronic wordt gekozen! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat (wanneer dat ook mag zijn..) 🙂
Fatouche DennisD397 Zeker heel leuk! Alleen cringe ik alweer een beetje bij het idee om Tony Stark grotendeels in het Frans te horen praten 😖 Toine Starque…
DaltonTerror Dit ziet er toch wel netjes uit hoor. Ik schrik ervan dat de truck toch nog in brand vliegt. 😅
Hjalmar Hier nog wat concept werken waar de nieuwe schermen binnen de gravity building zullen komen van AI Coaster.
Loekiloeki Dankzij de laatste partij concepten heb ik er nu wel eindelijk een beeld bij. Dit kan niet anders dan een goeie upgrade worden. De baan leent zich ook goed voor een aantal schermen. Er zitten genoeg momenten in de baan waar de snelheid en pit er aardig uit is. Mooi moment om dan wat in te gaan zetten. Ik had mijzelf eigenlijk voorgenomen om pas weer die kant op te gaan zodra het nieuwe Frozen gebied opent maar dat zal waarschijnlijk een stukje eerder worden.
Hjalmar Ik vind het bijzonder leuk opgeknapt, prima aanpassing voor deze attractie en nog eens uniek ook. Past ook prima binnen de familie doelgroep.
ppc-anoniem-2 Plus ergens toch best fijn dat hij is ingekort, studio tour was ook grappig maar ergens veel te lang, en na de Catastrophe Canyon was het eigenlijk gewoon de rit uitzitten. Dit betekende vaak dat ik de attractie zonde van mijn tijd vond, nu is dat denk wel veranderd.
RickMarkestein Die Mater scene, wat wilden ze daar neerzetten? Een afvalstort in de banlieues van Parijs? Mooi hoor, echt dat Route 66 gevoel. Welkom in de Walt Disney Studios.
Hjalmar RickMarkestein Mooi hoor, echt dat Route 66 gevoel. Vergeet niet dat ze de route 66 gedropt hebben, het is alleen nog maar een "road trip".
Markske RickMarkestein Ik denk dat ik het idee van een 'junkyard' wel snap, maar het is wat karig uitgewerkt op deze manier. Als je zoiets doet, maak er dan een klein gebiedje van waar je letterlijk tussen de autoonderdelen rijdt.
JorisR En dus horen we Sally aan het eind zeggen: "Route 66 was sooo much fun." Hoe dan ook, wat een goedkope, treurige tussenoplossing enkel en alleen om maar wat capaciteit te behouden. Volkomen skippable.
RickMarkestein Markske Nou dit, maak ervan dat je echt door Mater z'n junkyard heen gaat of iets dergelijks. Het is zo ontzettend kaal, terwijl er opzich echt best wel wat leuks van te maken was. Tussenoplossing voor 5 jaar tops dit, maar uiteindelijk zal het er wel weer tot in lengte der jaren staan 😅
LuukSky Het voelt een beetje magertjes, ze hadden op nog 10 plekken decor kunnen bouwen zoveel ruimte is er. Ook jammer dat alleen de ogen bewegen van de figuren en dat ze verder stil staan.
QDude24 LuukSky ja, zo'n tijdelijke oplossing moet niet te veel geld kosten Had die hele tour gewoon gesloopt.
The_Bullgod QDude24 Had die hele tour gewoon gesloopt. Het park kan de extra capaciteit nog steeds goed gebruiken, nu een heel themadeel nog steeds in de stijgers staat. Het slopen van deze tour zal vast wel gebeuren als die stijgers weg zijn.