Ik kan me helemaal vinden in de mening van msnguy.
Afgelopen dagen was ik in Disney en de Campus lag er goed bij, zeker als je op een moment rondloopt dat er entertainment is. Al troffen we het de eerste dag precies zo dat er niks te zien was, maar de andere dagen liepen er veel karakters rond.
Bijzonder dat het park volledig uitverkocht was en er overal dikke rijen stonden. En Flight Force nooit boven de 15 minuten uit kwam. Terwijl ik bij RnRC toch wel rijen van een uur heb zien staan. Zelfs Cars Road Trip raakte de 20 minuten aan.
De animatronic van Ironman is tof, maar staat op een verkeerde plek. Iedereen loopt meteen door naar de volgende deur die rechts in de ruimte zit, terwijl de robot links zit. Steeds stond niemand echt te kijken naar, wat waarschijnlijk, het duurste element van heel de attractie is.
De effecten binnenin zijn wel heel erg lelijk en onscherp als je er zo snel voorbij schiet. In tegenstelling tot Hyperspace Mountain (oke die is toch wel echt beter dan Mission 2), waarbij je tussen lasers (buizen met led) door schiet, rijdt je hier langs de actie. Nergens zit je er echt in.. Ook het einde is gewoon de kale betonnen gang / remsectie. Had hier nog een projectiescherm met boodschap van Iranman / Captain Marvel gedaan. D
Spiderman schiet al snel boven de 1,5 uur en had de afgelopen dagen veel storingen waardoor het wachten vaak nog langer duurde.. Maar wel een enorm toffe ervaring is voor jong en oud. Met de singelride rij ben je nog best snel aan de beurt ook!
Ze hebben voor het entree gebied en enorm hekwerk neergezet voor extra wachtrij, maar dit heb ik niet in gebruik gezien, niet sochtends bij opening of savonds bij de extra uren. Beetje zonde van de uitstraling van je park.
Het is een hele verbetering met vroeger, maar ik kan niet wachten tot ze verder gaan met uitbreiden en fine-tunen.