De attractie en de pre show zijn zeer goed, maar organisatie kon wel veel beter.
Attractie opende vroeger voor genodigden, wat ik wel begrijp.
Voor het grote publiek om 13u30.
We stonden dus een heel eindje buiten de attractie, het schoof traag maar constant op. Tot we aan de fontein stonden. Op dat moment moet er een breakdown geweest zijn van een half uur schat ik. Maar door de wind waaide het fontein water continu op ons. Ze hebben die fonteinen pas na 20 minuten af gezet. Tegen dan was iedereen daar goed nat. Daarnaast kwam er door de wind veel stof en piepschuim naar beneden die in iedereen zijn ogen waaide en dit was echt wel irritant. De medewerkers die er stonden zaten ook continu in hun ogen te wrijven.
Eindelijk ging de wachtrij terug verder en konden we binnen.
Dit was echt een afknapper, ik had echt de indruk van in een oude versleten wachtrij te staan met een paar verwijzingen naar Jumanji maar voor de rest een Egyptische wachtrij. Dit moeten ze toch nog beter afwerken. Hier had ik veel meer van verwacht.
Maar eens we in de pre show terecht kwamen begon het echt leuk en goed te worden.
Na de pre show konden we direct in de jeep en deze zijn echt snel en draaien zeer vlot. De rit is een mooie combinatie van aminatronics en schermen met simulatie stukjes in. Jammer dat alles in het Italiaans is met een paar woordjes Engels er tussen. Maar als je de films kent is alles wel goed te verstaan.
We gaan er de volgende dagen zeker nog een paar keer in om een betere indruk te krijgen.
De omstandigheden zaten tegen maar we kwamen er toch uit met een lach op ons gezicht.
Het was ook te verwachten dat er op dag één veel volk ging zijn en dat alles nog niet vlot zou lopen.