nander Naar wat ik begrepen heb zijn ze financieel heel aantrekkelijk. Ze leveren blijkbaar een goede combi-deal voor de treinen en het onderhoud (waarbij ik me meen te herinneren dat dit het onderhoud van de volledige baan is, maar pin me daar niet op vast).
Daarnaast zien de treinen er meestal ook wel heel cool uit en als je zo'n trein in de fabriek test zonder dat je heen en weer geschud wordt, dan voelt het al snel comfortabel (genoeg) aan.