Pretparkgenot Nee Swampie lijkt verdwenen te zijn (afgebroken?) of ligt ergens in een opslag. Ik vermoed dat last minute gekozen is om de indoor scene in de grot te wijzigen naar de Zork-baby’s i.p.v. Swampie.
En de tijd stil zetten, tja… of het nu echt een hint is of niet ik heb geen idee. Wellicht slaat het op de tijd die ze nodig hadden voor de bouw, en dat het gebied pas laat opende. De klok die aan het chalet zou komen (op de concept arts) is ook nooit waargemaakt. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
BoosterBike zal vroeg of laat een upgrade krijgen, verwijderd worden of er gebeurt niks mee. De tweede trein een paar jaar geleden is een teken dat ze er nog steeds in geloven, dus ik ben benieuwd naar de toekomstplannen. Een upgrade van het station/wachtrij en wat meer groen langs de baan zou al een welkome verbetering zijn, maar de ruimte is beperkt.
Overigens zijn er laatst nieuwe decoratiestukken toegevoegd, o.a. een soort weegschaal in het chalet bij de Maximus Wunderball en een banner bij de automaat waar je de ballen kunt kopen.