Als je bijvoorbeeld een fundering gaat storten gebruik je inderdaad een (PE) folie of iets dergelijks, echter is deze vaak doorzichtig en niet in een kleur (iets met kosten)
Zoals ik het zie als ik de foto's eens bekijk, gaat het hier om een PVC dakbedekking in een mooie licht blauwe kleur.
Aangezien er een hoop haspels liggen, een fohn om de banen PVC dakbedekking homogeen aan elkaar te verbinden en de licht blauwe kleur, lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat hier nog een laag beton overheen gestort gaat worden.
Tvlfan Over het zeil zal denk ik (helaas) beton over worden gestort, dat hebben ze zo bij Avalon ook gedaan
Ik denk zelf dat de vijver bij Avalon dan eerst voorzien is van een EPDM membraam, deze worden vaak gebruik bij vijvers, maar is er alleen maar in de kleur zwart, kan er alleen ff geen bouwfoto's van vinden.
PVC bedekking wordt gebruikt als waterdichte bekleding en kan in kleur, veel vakantie parken zoals bijv. Vacansoleil hebben de kinder ondiepe baden voorzien van deze bedekking.