Mark Hoe vaak zie je niet in pretparkland dat dit soort constructies wel op een concept staan maar niet uitgevoerd worden. Tof dat het hier wél gebeurd!!
Taronco Toverland is super goed bezig! Wat een geluk hebben wij als Nederlanders met een park als Toverland! Ben zo enorm benieuwd wat de toekomst voor dit park gaat brengen 😃
JRS Sow! dat is een enorme verbetering zeg. Echt gek wat een kleine aanpassing een verschil in uitstraling kan geven. Tof om te zien!
mikeee Nog een paar extra foto’s van ToverlandFansite: En deze tweet kwam ik ook tegen, opvallende storing. Lijkt er op dat we Zork daar in dat hutje gaan zien die de waterval aan zet, en vervolgens uit gaat net voordat de boot er onder door gaat.
celebrate1st Dit ziet me er toch een partij goed uit zeg. Binnenkort maar eens in het echt gaan zien. Toverland tickets in de pocket.
Trollenbol Wauw, nog een gaaf waterval effect erbij ook. Stiekem is deze oude flume plots een van de mooiste themagebieden van Nederland geworden.
Jordy Ik denk dat die waterval toch een beetje nat spettert, op de een of andere manier, hoop ik tenminste 😂 En in de binnenkant gaat ook nog wat komen, ik zag tenminste UTP kabels hangen (als het dat waren)
Michael Wat super dat dit gerealiseerd wordt zeg, dit is typisch zo een ding wat al snel sneuvelt tussen concept en uitvoering. Ik vind de robuustheid heel mooi om te zien, maar ik wil er ook de kanttekening bij plaatsen dat het hout van de goot eigenlijk wat te liefelijk overkomt vergeleken met de grote robuuste onderkant.
Pretparkgenot Die grote rode tegels vind ik wel een stijlbreuk. Misschien daar rechts nog wat groen toevoegen in de toekomst.
Dutch23 Die supports zien er heel tof uit, maar toch vind ik ze niet helemaal lekker blanden met de vaargeul. Waarschijnlijk doordat het een echt hout is en het ander spuitbeton en het daardoor elkaar een beetje afstoot. Of de verhoudingen kloppen niet. Ik kan m’n vinger er niet opleggen.
Demin Dutch23 Waarschijnlijk 'stoor' je inderdaad je aan het gegeven dat de supports veel robuuster/grover zijn vormgegeven dan de bekleding van de vaargeul waardoor het bijna 2 verschillende constructies lijken. Zelf wil ik het eerst in het echt zien voor ik een oordeel vel. Weet iemand overigens wanneer de beloofde animatronics te bewonderen zullen zijn?
Dutch23 Pretparkgenot Dat is iets logischer ja, haha. Misschien komt het ook doordat de goot haast te netjes en recht is tegenover het robuuste hout van de ondersteuners.