Michael Hier staan ook allebei alweer ruim twee weken! De boom met Disney ornamenten staat iets scheef, volgend jaar het gewicht wat beter verdelen 🙈
Ivetje Hier altijd een echte boom en sinds een jaar of 8 spaar ik gedecoreerde ballen. Geen effen meer en alles van glas. De kleuren rood, groen, zilver, goud en wit/beige mogen er in. Sinds dit jaar 2 strengen met “kaarsjes” erin, 30 lampjes in totaal 😁 het zijn van die flakkerende lampjes. Het liefst deed ik er echte kaarsjes in, maar dat is nogal link 🤪 En onze piek vind ik echt een schatje! En dan heb ik nog mijn Villeroy & Boch kerstcollectie 😍 de adventskalender heb ik nieuw dit jaar, stond al zo lang op mijn lijstje! Vind het prachtig!
Japio Ik moet mijn eigen boom nog optuigen, maar ik heb meegeholpen aan de fantastische boom in ons dorp dit jaar: Met bewegend beeld: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4006879/pratende-kerstboom-tovert-lach-op-de-gezichten-iets-moois-voor-het-dorp
Audrey 5 december onze nieuwe kerstboom neergezet. Na jaren met een kleinere kerstboom te hebben gedaan, was het tijd voor iets nieuws. We hebben lang gezocht naar iets dat zou gaan passen en toen werd het per ongeluk een boom van 2 meter nog wat. In ieder geval, de twee kinderen met doelgroep onder de vier, blijven er wonderbaarlijk vanaf! Hij staat nog, mist nog geen bal en ik durfde zelfs de ornamenten naast de shutter proof en glas ballen te hangen. De cadeautjes liggen er sinds vanmiddag onder en ik denk dat die morgen 'per-ongeluk-ineens-spontaan-heb-ik-echt-niet-gedaan-mama' open zijn gesprongen... Maar ik geniet met volle teugen van de boom! (Ben ook altijd weer blij als die weer naar zolder mag, want wat een ruimte heb je dan!)