Sjiebert Maar in de YouTube comments is iedereen laaiend enthousiast. Je kunt een achtbaan natuurlijk nooit helemaal beoordelen van achter je scherm, maar mis ik iets?
Enerzijds is er altijd wel een beetje een hype rond ee nieuwe achtbaan. Zeker als er de nodige vertragingen geweest zijn. Gewoon het feit dat je er eindelijk in kan geeft vaak al genoeg "Geluks-stofjes" af aan je Hersenen om de baan goed te vinden. Niet zelden zie je dan later de reviews in storten als men meer de realiteit waar neemt.
Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat dit voor Amerika een redelijk uniek concept is. Wat wellicht voor wat plusjes zorgt. In Europa zijn we aardig gewend aan allerhande trick tracks en shuttle elementen. Ik weet van buiten één andere achtbaan in Amerika die een normale lifthill met een normale first drop heeft, maar die verder eigenlijk een boomerang coaster is: De inmiddels gesloten Switchback in ZDT's. Verder heb je natuurlijk nog wel zoiets als Expedition Everest, maar veel banen met trucjes heb je in Amerika volgens mij niet.