MrRC Pino330 dat zal jammer zijn, maar het is niet anders... Er is nog geen parkeervergunning afgegeven.
MrRC Zingo Dus tenzij je een contact er hebt kom je niet ver. Ik heb soms contact met een projectmanager bij Vekoma.
MrRC Pino330 Maar morgen geïnteresseerden ook komen kijken of niet (Als er een open dag is)? Zou je een email moeten sturen naar de pers-afdeling. Die kan je vinden op de website van Vekoma.
rambo1990 MrRC UHHHhh er is helemaal niets om naar toe te gaan. waarom is er dan een open dag als er niks is om naartoe te gaan.... Je zegt, neem contact op met de persafdeling. Als iedereen dat doet kun je toch een meeting houden..
Remco82 rambo1990 Omdat het niet echt de bedoeling is dat Jan en alleman daar heen gaan, of dat mensen zomaar naar binnenlopen omdat er een "deur" open staan. Vaak is het voor genodigden, families en relaties....maar je kan altijd mailen..
Alain MrRC Ik heb het even nagevraagd, maar het betreft heeft de VekoMANcave. Lekker zuipen op vrijdagmiddag.
MrRC Alain Ik heb het even nagevraagd, maar het betreft heeft de VekoMANcave. Lekker zuipen op vrijdagmiddag. Ja duidelijk uitgelegd. 🤔 Laat ze maar lekker in hun cave zuipen.
Tonnie Kunnen we weer on-topic gaan over wat er gebeurt op het testterrein en alle overige discussie achterwege laten aub?
Quepert Tonnie yes ik ben er Vd week nog langs gereden, niks veranderd verder helaas. Kom er vaker langs dus als er wat nieuws is post ik het hier.
MrRC Station-de-Oost Je kan zien in mijn foto's dat de trein in het begin onder aan de helling heeft gestaan. Maar ik heb de trein niet zien bewegen over de "wissel"
MrRC Sorry deze foto's staan niet in het juiste topic. Heb deze al verplaatst. Dus nu staat de vraag van @Quepert niet meer in het juiste topic. (mijn wel oprechte excuses) Zou de vraag van Quepert weer in het juiste topic geplaatst kunnen worden ?? bv dank.
Quepert MrRC hoe moet ik die wissel zien? Laatste keer dat ik er was heb ik er eerlijk gezegd niet zo op gelet
MrRC Quepert Zoek even de foto's die Nick heeft geplaatst van boven af. EDIT : Maar sorry ik had deze foto's in het verkeerde topic geplaatst.