Kan iemand me uitleggen hoe het zit met de ‘early entry’ hotels. Aantal hotels kunnen vanaf 1 oktober hun gasten 30 minuten eerder in de parken laten. Op de website van Disney zie je de hotels staan. Maar, klopt dit wel? Geldt dit nog?

Darkrider Ik snap niet zo goed je vraag, want het is geldig vanaf 1 Oktober 2021, met een volledige uitleg via deze link.

https://www.disneyworld.eu/guest-services/early-entry/

Ik denk het wel anders zetten ze het niet op hun website. Zeker ook omdat dit niet meer wordt genoemd onder extra magical hours maar als early entry. Dat is een nieuwe term dus ik denk dat die info best accuraat is. Dus je mag 30 minuten eerder naar binnen met een geldig ID en entreebewijs en dan zijn een aantal attracties al voor je open (mits de openingsprocedure niet is vertraagd).

Ik ben geen ochtendmens dus ik zou het 9 van de 10 dagen overslaan. Maar die ene dag dat ik het wél doe wordt het een sprintje van de entree van de Studios naar Rise of the Resistance 🙂

Hjalmar
      mijn vraagstelling was wat onduidelijk. Ik boekte bij hotel holiday inn hotel maar ze wisten van niets over de early entry. Het bleek de verkeerde hotel inn te zijn..
      Enfin, helder in ieder geval nu en dank voor de linkjes

Darkrider Geen probleem, ik zou mij persoonlijk niet al te veel richten op 30 minuten extra in een park. Vaak is het gelijk enorm druk en sta je alsnog in een wachtrij bij de gelimiteerde aantal attracties die open zijn. Gewoon lekker gaan wanneer je er klaar voor bent.