In Orlando een aantal baantjes gedaan.
Phoenix rising in Busch gardens was een leuk inverted baantje. Ik dacht eerst overbodig vanwege Montu maar dit is toch wel een leuk familiebaantje. Kumba voor het laatst gedaan vlak voor de aankondiging dat ie gaat verdwijnen. Iron Gwazi blijft natuurlijk goed en is denk ik mijn nummer 1 baan.
Busch Gardens Tampa:
#593. Phoenix rising.
Voor het eerst in Epic Universe geweest. Mooi park maar toch wel weinig attractie's zodat de wachttijden hoog zijn. En best duur met 180 dollar. Ook weet ik niet of ik de portals geslaagd vind of dat ik een verloop van thema's zoals bij IOA leuker vind.
Curse of the Werewolf viel zwaar tegen want was veel te kort. De 2 Stardust Racers waren goed en lekker lang. Donkey Kong was op zich wel een leuk baantje. De verwachtingen waren na de recensies niet zo hoog dus dan is het wel ok.
Als je niet voorin zit komt de clue van de attractie ook niet helemaal tot zijn recht. Hiccups wing gliders was een echte verassing! Echt een leuke baan!
Epic Universe:
#594. Curse of the Werewolf
#595. Stardust Racers(green)
#596. Stardust Racers(yellow)
#597. Donkey Kong minecart ride
#598. Hiccups wing gliders
Tenslotte Seaworld Orlando. Pinguin trek was ook een leuk baantje, niks mis mee. Pipeline surf coaster was wel een verrassing. Ik dacht leuk een stand up maar de "surfplank" verdwjjnt ook af en toe onder je voeten wat het nog leuker maakt!
En het is een jubileum coaster want het is mijn 600ste!
Seaworld Orlando:
#599. Pinguin trek
#600. Pipeline surf coaster.
Ik had in Fun spot Kissimmee nog de bingo terug kunnen halen met Hurricane maar had die baan al in een ander park gedaan dus heb me de 12,5 dollar bespaard.
Volgende keer Orlando is Disneyworld en Legoland weer aan de beurt voor achtbaan updates☺️