luc136
Ik sluit me hier bijna helemaal bij aan, op de volgende paar opmerkingen na:
Ik zet zelf Hagrid's als totaalbeleving echt wel bovenaan als topattractie van het resort, en ben zelf geen fan van Spiderman, maar dat is vooral omdat ik er een beetje misselijk van word. Ik wil een shout-out geven naar Villain-Con, want dat is zeker geen hoogstaande attractie, maar wel een welkome rustige onderbreking van al het geweld wat in dit resort te vinden is. Oh, en de Jimmy Kimmel attractie mogen ze best wel vervangen door iets als Secret Life of Pets in Californië.
Wat ik jammer vond aan SeaWorld is dat er geen optie is om de orka's te bekijken zonder naar de show te gaan. Eenmaal de show gezien is dat ook wel logisch met hoe ontzettend klein de tank is waar de dieren in zitten. Ik vond Ice Breaker niet zo chill en de Pretzel loop van Manta te heftig om er nog eens in te willen stappen, maar Mako is echt een fantastische baan en Pipeline is ook erg leuk.
Mine Blower een kutachtbaan is een understatement. Ik kreeg hier zo'n nare tik van dat ik bij de Fun Spot Orlando heb besloten om mijn voetjes vrolijk op de grond te houden, we hadden nog behoorlijk wat tijd te gaan dus ik wilde niet nu al mijn rug helemaal verpesten. Dat park zag er wel net iets beter onderhouden uit dan zijn zusje in Kissimmee, ik denk dat ze daar oprecht na het neerzetten van die banen nooit meer iets aan onderhoud hebben gedaan.
Iron Gwazi is mijn favoriete RMC! Ik heb naast die alleen Untamed en Wildfire gedaan, maar manmanman, wat een baan! Montu is niet mijn type baan, iets te intens, dus ik vond het niet erg om een kwartiertje pauze te houden op de MCBR voor we de laatste paar inversies door gingen 😅
En Disney World 🥰. Wat een resort, wat een beleving! EPCOT is niet mijn park, te random en te weinig schaduw, maar zelfs daar heb ik genoten. Er is zo veel te zien op het hele resort, ik zou zo nog 2 weken daar kunnen doorbrengen!
TRON en Tiana vielen mij een klein beetje tegen. Ik vond TRON niet heel comfortabel, en bij Tiana hadden we de eerste keer de pech heel vaak stil te staan maar ook de tweede keer was hij gewoon wel leuk, terwijl ik Splash Mountain in Californië echt fantastisch vond.
Seven Dwarfs was dan weer een hele aangename verrassing, veel leuker dan ik had verwacht. En tip: als het even kan doen tijdens het vuurwerk, want wauw, dat is wel even next level (plus je zit er met 25 minuten in, ook leuk meegenomen)!
En dan mijn totale lijst aan nieuwe credits, die 700 ben ik nog lang niet. Toch heb ik met 33 nieuwe coasters tijdens deze trip de 300 mogen halen. Dat moet toch iets machtig moois zijn met de collectie achtbanen die hier staat, en wat een achtbaan! Mine-Blower...
289 Revenge of the Mummy
290 Harry Potter and the Escape from Gringotts
291 Hagrid's Magical Creature Motorbike Adventure
292 VelociCoaster
293 Hollywood Rip, Ride, Rockit
294 Pipeline the Surf Coaster
295 Mako
296 Ice Breaker
297 Pinguin Trek
298 Manta
299 Sea Serpent
300 Mine Blower