In tegenstelling van een ander topic, hier wel een positief TR van Halloween in Movie Park Germany.
Gisteren dus geweest helaas hadden we het weer niet mee maar hierdoor was het wel rustig, met een all inclusive bandje op zak en een speedy pass (die een beetje onnodig was) gingen we het park in. Ik ben niet zo heel erg fan van Movie Park , voor mij is het altijd een net niet park en leuk voor 1x per jaar...vaal de Fandag of een Halloween avond.
Over Bandit en MPG express of hoe die nu ook heet hoef ik niks te zeggen dat weet iedereen wel, dus dan maar Movie park Studio tours, Deze baan was overdag gesloten en ook stond er 2 man personeel steeds bij de hekken, op dat moment begin je wel te balen en word je wat zenuwachtig..want ja nieuwe credit. Maar na het buffet in Van Helsing`s Club besloten we rond 5 uur nog een kijkje te nemen en ja hoor de rij stond vol dus de baan was weer open, Speedy Pass erbij gepakt en hop we stonden binnen. Conclusie tja voor Movie Park is het een leuke baan maar meer ook niet, jammer dat je te snel gaat om rond te kunnen kijken maar oke we hebben de baan gedaan.
Dan is het tijd voor de huizen, geloof dat er 1 nieuwe was en de rest was een beetje het zelfde als de laatste keer. ook moet je voor sommige best goed zoeken voor de ingang. Zo waren wij op zoek naar Fear Forrest en na het scannen van het ticket liepen wij Secrets of St. Elmo binnen!
De huizen die er echt uitsprongen voor mij waren, Project Ningyo The Curse of the Chupacabra, en Acid Warrior waar je een soort parcours moet afleggen in de Police Academy stuntshow en moet rennen naar knoppen terwijl ze je opjagen. Een tip doe deze in het donker...of misschien ook niet..
Het was vrij rustig in het park en daarom was de sfeer ook iets minder, maar toch met alles een prima avond gehad!
En nu...foto`s!