The_Bullgod Meint Wist niet dat de Eurostar terug op de kermis komt! Oh wacht, dit is geen kermisachtbaan? Helaas staat die baan sinds 2019 alweer in een ander Russisch pretpark en is de kleur van de track "paars". Maar om nou te spreken van lelijkheid als het gaat om deze nieuwe track voor Nemesis, dan denk ik dat je echt te ver doorslaat. Apart en opvallend is het zeker, maar zoals @Eftelflags zelf ook al aangeeft, afwachten hoelang het mooi blijft.
The_Real_Infernape The_Bullgod Om Aurelius te quoten: Aurelius Het is nu al niet mooi. Ben ik het mee eens. Je kan het zelf wel mooi vinden maar ik vind die getekende bloedvaten zo er lelijk uitzien. En ik betwijfel of dat anders overkomt zodra de track op z’n plek hangt.
Meint The_Bullgod Helaas staat die baan sinds 2019 alweer in een ander Russisch pretpark en is de kleur van de track "paars". Het was dan ook sarcasme. Ik weet ook dat RCDB bestaat. 😉 The_Bullgod Maar om nou te spreken van lelijkheid als het gaat om deze nieuwe track voor Nemesis, dan denk ik dat je echt te ver doorslaat. Mag je vinden. Ik ben gewoon niet erg onder de indruk van een print die in een willekeurig kermisspookhuis niet mis zou staan.
The_Bullgod The_Real_Infernape "lelijk" en "niet mooi" zijn toch wel degelijk 2 verschillende zaken die zeker niet hetzelfde betekenen. En ikzelf zeg trouwens ook niet dat het mooi is, maar apart en opvallend.
Aurelius The_Bullgod "lelijk" en "niet mooi" zijn toch wel degelijk 2 verschillende zaken die zeker niet hetzelfde betekenen.
Niek kleur vind ik mooi, de beschildering... oef, dan was ik tóch meer fan van de 'nep-vergane glorie'.
Jaspert Ik Ben eigenlijk wel enthousiast over dit design. Het voelt lekker retro aan, net als de hele reclame campagne. Ik ga pas echt een oordeel vellen als het klaar is, maar voor nu vind ik het tof.
Marvin De eerste trackdelen zijn geplaatst onder toeziend oog van Phalanx. De show eromheen vind ik heel gaaf, maar die track zou niet misstaan op de kermis 😅
Taronco Oei dit vind ik toch behoorlijk lelijk. Nemesis was juist zo iconisch door zijn verweerde look, iets wat in mijn ogen een stuk goedkoper was geweest dan deze gedetailleerde tekeningen. Ik zal het moeten zien als het volledig af is maar dit doet toch wel een beetje pijn.
theorder01 Taronco Nemesis was juist zo iconisch door zijn verweerde look Gelet op de ligging van Nemesis verwacht ik toch wel dat het er vrij snel weer zo verweerd uit zal zien. Een kitsch ontwerp als dit hou je nooit lang mooi, tenzij je het elk jaar flink schoonmaakt.
luc136 Taronco Nemesis was juist zo iconisch door zijn verweerde look, Nadeel was dat die look er ook al jaren vanaf was. Nemesis had de laatste tijd gewoon witte track. Ik vind het wel tof dat er met deze nieuwbouw in ieder geval iets bijzonders met de track gedaan wordt. Vind het niet direct mooi, maar ik wacht even af tot het geheel klaar is tot ik definitief oordeel.
Hjalmar Grappig genoeg zie ik echt alle Britten hier echt helemaal lyrisch over zijn. Ik vind het een suffe keuze, maar goed dat daar gelaten.