Johan Wat blijft dit een tof project om te volgen, wat een monster van een baan is dit zeg. @Frank regel jij de meeting๐
The_Bullgod Kevinnnet Ik heb bijna het gevoel dat ik naar een dive loop aan het kijken ben joh Idd dat gevoel had ik ook, maar dat komt door de hoek waaronder deze foto genomen is.
The_Bullgod Wanneer werd de trein nou onthult voor Untamed? Ik dacht dat dit vanavond al was, maar zie nergens iets.
Sjengske Vreemde trein bij die naam. Als ik een trein als insect soort zou themen dan verwacht je ook een insectnaam als naam voor de rollercoaster zelf.
Dream_wizard Vind het nog steeds raar dat ze het de eerste hybrid coaster noemen terwijl we Wildfire hebben, qua inversies klopt het het of is het de eerste hybrid coaster in Europa met 5 keer over de kop elementen
The_Bullgod Dream_wizard Vind het nog steeds raar dat ze het de eerste hybrid coaster noemen terwijl we Wildfire hebben, qua inversies klopt het het of is het de eerste hybrid coaster in Europa met 5 keer over de kop elementen Wildfire is dan ook geen hybrid maar een woodie. Dus alles wat ze zeggen klopt gewoon
Niek The_Bullgod Ik vind dat dit nog steeds ter discussie staat. Het ding heeft zelfs een stalen lifthill. Onder geen beding is Wildfire een pure woodie.