Tonnie Ik vind hem er enorm soepel uitzien, maar die beleving komt natuurlijk ook door het "stalen achtbaan geluid" wat ie nu maakt ipv een houten ratel.
Simon Heerlijke beelden. Ik wordt er echt super enthousiast van. Zo enthousiast dat ik even dieper op de beelden ben ingedoken en er een complete analyse van heb gemaakt. 🙂
Flatliner Hopelijk is dit ook de echte snelheid en vertekent het nu niet door speciale wielen voor het testen, wat gaaf zeg!
Sjengske Mij lijkt vooral de eerste 3 kwart van de baan gaaf, het laatste deellijkt me wat uit hobbelen en inspiratieloos, had me gaaf geleken als daar hills hadden gezeten zoals die van goliath. Maar goed eerst maar eens real life doen en dan pas oordelen.
Robin Is toch een een mooie baan geworden, Kijk er naar uit om der 1 Juli er een ritje in te gaan maken
Ron Wow dat ziet er echt fantastisch uit van begin tot het einde. Ik denk dat ik hier mijn nieuwe nummer 1 baan in Nederland heb gezien.
John Lekker hoor, die onride! Ik ben echt benieuwd naar de baan. Deze zomer maar eens richting de polder! 😎
Convival Die zitten volgens mij aan de constructie net onder het hoogste punt van de lifthill. Ben er niet helemaal zeker van.