Er is een nieuwe versie van de parkplattegrond:

Je ziet nog de oude vlotjes als boten en het station is wat simpel. Ben benieuwd naar fase 2.

Het station kon je ook al op de foto's zien, is inderdaad een beetje karig als je het mij vraagt. Vind het sowieso allemaal nog niet superaantrekkelijk. Dit gaat weer zo een typische ride worden waar je elk jaar weer honderd nieuwe dingen kan ontdekken omdat ze er van alles in blijven gooien om "het te verbeteren".

Ik blijf het jammer vinden dat parken af en toe halve attracties openen. EP kennende zal er volgend jaar nog veel bijkomen. Nu is het wel een hele karige attractie met een half station en 2 thema elementen.

• Fixma heeft hierop gereageerd.
    9 dagen later

Enorm kitsch, past perfect in het park dus

SynVox218 Ik blijf het jammer vinden dat parken af en toe halve attracties openen.

Ik denk dat ze te weinig tijd hadden om alles te doen omdat dit weekend gaan ze al open. Dan hebben ze al wat en als ze weer dicht zijn kunnen ze rustig weer verbeteren

Vind het er maar matig uit zien. Ik had ook veel liever heel die attractie niet meer terug gezien met aankondiging van de sloop. Erg jammer na een paar top uitbreidingen (Piraten, Arthur en ik neem Rulantica ook maar even mee) 😅 Karige uitbreiding, hopelijk niet de nieuwe norm...

5 dagen later