Erik Ik spaar eigenlijk helemaal geen pins, maar ik vind het leuk om iets tastbaars van PPC te hebben. Hij lag vandaag in de bus! π Kan niet wachten om een keertje uit te gaan met de stichting. π
Marvin Ik heb de administratie weer bijgewerkt. Iedereen zou zijn/haar mailtje ontvangen moeten hebben. Vergeet niet je spambox te checken als je geen mail voorbij hebt zien komen! π
Make_It_Work Ik heb mijn pin ook mogen ontvangen. Ik doe ze op mijn rugzak en inmiddels is hij al meegeweest naar Toverland en Movie Park! Als de rugzak straks vol is dan moet ik natuurlijk of op zoek naar een nieuwe rugzak, of een bord maken met de pins die niet meer passen. Ik zag hier al een paar mooie borden voorbij komen. Wat voor materiaal hebben jullie daar eigenlijk voor gebruikt?
Maik Make_It_Work IKEA verkoopt enkele van dat soort borden. Wij hebben er eentje met kurk voor de pins en eentje met alleen metaal voor de magneten (helaas zijn er parken die geen pins verkopen). Ik heb ze aan elkaar gemaakt, zodat ze niet onderling scheef kunnen gaan hangen. Het enige jammere is dat ze net niet exact even groot zijn. Gelukkig valt het verschil nauwelijks op aan de muur.
Niek Horgent Nee helaas, de pin was een unieke actie in verband met de oprichting en notariΓ«le vastlegging van Stichting Pretpark.club. Er zullen in de toekomst vast nog momenten komen waarop er een nieuwe pin beschikbaar zal komen π